У 2017 році до райдержадміністрації надійшло 743 звернення громадян (у 2016 р. - 743),  з них 707 письмових та 36 усних. Із загальної кількості звернень - 50 колективних, 75 - неодноразових, 5 - дублетних, 5 - електронних, 10 - анонімних, через органи влади, в т. ч.  по Урядовій гарячій лінії,  - 131 звернення.

 

Найбільше питань у зверненнях порушено  щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідації  наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог - 422 (відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виді­лено матеріальних допомог на загальну суму 284150 грн);  аграрної політики і земельних відносин - 191  (прийнято 148 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо); щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства та електрифікації - 31; з приводу працевлаштування - 13; питань освіти - 15; охорони здоров`я - 21; дотримання законності і охорони правопорядку - 13.

Всього за 2017 рік у зверненнях порушено 762 питання (у 2016 р.- 792). За результатами їхнього розгляду по 203 питаннях дано роз`яснення,  500 питань вирішено позитивно, у 32 питаннях відмовлено, 8 - не підлягали розгляду, 1 - надіс­лано за належністю, 18 питань знаходилося на контролі (на кінець року).

Всього у минулому році до райдержадміністрації звернулося 1782 особи. В більшості випадків - це  громадяни соціально-незахищених категорій населення - пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО та члени їхніх сімей. 

У 2017 році здійснено 11 виїзних прийомів у населені пункти району, де зареєстровано 15 звернень громадян.

Протягом 2017 року здійснено 53 виїзди "мобільного соціального офісу" у всі населені пункти райо­ну, де прийнято 3082 пакети документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 3046 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

У звітному періоді зареєстровано 5 звернень по "телефону довіри" райдержадміністрації.

З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі протягом 2017 року здійснено 12 виїздів інформаційно-роз'яснювальних груп у населені пункти району.

В РДА діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. У 2017 році до неї звернулася 71 особа, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

Затверджено новий склад комісії з питань розгляду звернень та Положення про комісію у новій редакції. Протягом року відбулося 7 засідань комісії та проведено 5 днів контролю.         

У звітному періоді проведено 22 перевірки дотримання законодавства за зверненнями громадян: у структурних підрозділах райдерж­адміністрації (7) та органах місцевого самоврядування (15).

Наталія КОЗАК,

головний спеціаліст

юридичного відділу

 апарату РДА.